Lasien tummennusten takuuehdot
Mikäli tummennuskalvon metallisoinnissa esiintyy virheitä, kalvo irtoaa, kalvon laminointi tai liima pettää, vaihdetaan kyseinen kalvo takuuajan puitteissa uuteen.
Tummennuskalvojen on annettava kuivua 30 päivää asennuksen jälkeen. Tänä aikana ei tule avata ikkunoita tai käyttää takalasinlämmitintä, jotta kalvo pääsee kiinnittymään kunnolla.
Skyfol tummennuskalvot ovat varustettu kahdella kerroksella naarmuuntumisenestopinnoitetta. Ne eivät tee kuitenkaan kalvosta resistanttia kovaa mekaanista rasitusta vastaan. Vältä koskemasta kalvoa terävillä tai hiovilla esineillä.
Lasien sisäpintojen pesuun tulee käyttää vain vettä, tavallista kotitalouskäyttöön tarkoitettua lasinpesunestettä, kumilastaa ja pehmeää liinaa.
Takuuprosessi
Tummennuksen jälkeen saat mukaasi
Sarjanumeroidun Skyfol-takuutodistuksen
Asennuksen jälkeen saat mukaasi sarjanumeroidun ja allekirjoitetun Skyfol takuulomakkeen.
Lomakkeesta löytyvää linkkiä klikkaamalla tai QR-koodin skannaamalla pääset rekisteröimään takuusi voimaan Skyfolin online-takuujärjestelmään, jolloin takuu astuu voimaan koko laajuudessaan ja takuutiedot pysyvät varmassa tallessa.
Takuun rekisteröinti vaatii sinulta ainoastaan seuraavat tiedot: takuulomakkeen sarjanumero, oma nimi, sähköpostisoite ja auton rekisterinumero.
Takuuajat
- Skyfol HP Pro: 10 vuotta
- Skyfol BabyGuard: 15 vuotta
- Skyfol Chameleon: 5 vuotta
Reklamointi
Mikäli tummennuskalvoissa ilmenee materiaalista tai asennuksesta johtuva virhe, lähetä meille asiasta kirjallinen reklamaatio sähköpostiin. Otsikoi sähköpostiviesti reklamaatioksi, anna tarkka kuvaus ongelmasta ja liitä mukaan kuvia tai videoita, joista ongelma voidaan todeta. Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti.